Domki Zakopane Janulkowe Domki

REGULAMIN DOMKÓW JANULKOWE DOMKI

  • Domek z bali wynajmowany jest na doby zgodnie z wcześniejszą rezerwacją.
  • Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całości pobytu w ciągu 3 dni roboczych.
  • W przypadku rezygnacji z rezerwacji, kwota wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi.
  • Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  • Gość domku nie może przekazać go innym osobom.
  • Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie do godziny 22.00
  • Przebywanie osoby niezameldowanej w obiekcie po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gości (najmujących domek) na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej według cen obowiązujących w cenniku za dobę w okresie rezerwacji.
  • Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt w dniu przyjazdu. W przypadku stwierdzenia strat, braków, zniszczeń itp. klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty za szkody.
  • W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
  • Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach grzałek, piecyków i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. Każdorazowe złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną 500zł płatne gotówką.
  • Parking jest bezpłatny, niestrzeżony.
  • Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim rzeczy. To samo dotyczy kosztownych rzeczy pozostawionych w domkach.
  • Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
  • Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z ich winy.
  • Goście są zobowiązani zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  • Sprzątanie domku odbywa się po zakończeniu pobytu lub na specjalne życzenie Gościa wówczas za dodatkową opłatą podaną przez właścicieli.
  • Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwierząt.