Domki Zakopane Janulkowe Domki
REGULAMIN DOMKÓW JANULKOWE DOMKI
- Domek z bali wynajmowany jest na doby zgodnie z wcześniejszą rezerwacją.
- Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całości pobytu w ciągu 3 dni roboczych.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji, kwota wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi.
- Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
- Gość domku nie może przekazać go innym osobom.
- Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie do godziny 22.00
- Przebywanie osoby niezameldowanej w obiekcie po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gości (najmujących domek) na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej według cen obowiązujących w cenniku za dobę w okresie rezerwacji.
- Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt w dniu przyjazdu. W przypadku stwierdzenia strat, braków, zniszczeń itp. klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty za szkody.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach grzałek, piecyków i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. Każdorazowe złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną 500zł płatne gotówką.
- Parking jest bezpłatny, niestrzeżony.
- Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim rzeczy. To samo dotyczy kosztownych rzeczy pozostawionych w domkach.
- Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z ich winy.
- Goście są zobowiązani zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Sprzątanie domku odbywa się po zakończeniu pobytu lub na specjalne życzenie Gościa wówczas za dodatkową opłatą podaną przez właścicieli.
- Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwierząt.