Regulamin domków góralskich

Regulamin

  1. Domek góralski wynajmowany jest na doby zgodnie z wcześniejszą rezerwacją.
  2. Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% całości pobytu w ciągu 3 dni roboczych.
  3. W przypadku rezygnacji z rezerwacji, kwota wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi.
  4. Doba rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
  5. Gość domku nie może przekazać go innym osobom.
  6. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie do godziny 22.00
  7. Przebywanie osoby niezameldowanej w obiekcie po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gości (najmujących domek) na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej według cen obowiązujących w cenniku za dobę w okresie rezerwacji.
  8. Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt w dniu przyjazdu. W przypadku stwierdzenia strat, braków, zniszczeń itp. klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty za szkody.
  9. W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
  10. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 6:00.
  11. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach grzałek, piecyków i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. Każdorazowe złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną 500zł płatne gotówką.
  12. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony.
  13. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim rzeczy. To samo dotyczy kosztownych rzeczy pozostawionych w domkach.
  14. Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
  15. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z ich winy.
  16. Goście są zobowiązani zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  17. Sprzątanie domku odbywa się po zakończeniu pobytu lub na specjalne życzenie Gościa wówczas za dodatkową opłatą podaną przez właścicieli.
  18. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwierząt.

Rezygnacja:

  1. W przypadku oferty standardowej, anulacja lub zmiana w rezerwacji w terminie do 60 dni przed datą przyjazdu skutkuje rozwiązaniem umowy, a Obiekt nie obciąży Rezerwującego żadnymi opłatami.
  2. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji w ofercie standardowej, po terminie wymienionym w pkt. 1 lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w Obiekcie, Rezerwujący zostanie obciążony opłatą w wysokości 50 % wartości całej rezerwacji.
  3. W przypadku oferty elastycznej, anulacja lub zmiana w rezerwacji w terminie do 1 dni przed datą przyjazdu skutkuje rozwiązaniem umowy, a Obiekt nie obciąży Rezerwującego żadnymi opłatami.
  4. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji w ofercie elastycznej, po terminie wymienionym w pkt. 3, Rezerwujący zostanie obciążony opłatą w wysokości 100 % wartości całej rezerwacji. W przypadku nie pojawienia się Gościa w Obiekcie, Rezerwujący zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji.
  5. W przypadku oferty bezzwrotnej Rezerwujący zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.
  6. W przypadku oferty częściowo zwrotnej, anulacja lub zmiana w rezerwacji w terminie do 14 dni przed datą przyjazdu skutkuje obciążeniem rezerwującego, bezzwrotnym zadatkiem wysokości 30% wartości całej rezerwacji.
  7. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji w ofercie częściowo zwrotnej, po terminie wymienionym w pkt. 6, Rezerwujący zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji.

Postępowanie reklamacyjne

  1. Goście mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych przez obiekt Janulkowe Domki.
  2. Przyjmujemy do rozpatrzenia jedynie reklamacje wysłane drogą elektroniczną, na adres: [email protected] w terminie do 14 dni od daty zakończenia pobytu Gościa w Obiekcie lub, jeżeli pobyt nie odbył się w terminie wynikającym z dokonanej rezerwacji – w terminie do 14 dni od daty, w jakiej pobyt powinien się odbyć.
  3. Obiekt zastrzega sobie 14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Gościa. W tym terminie Obiekt poinformuje Gościa o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

Rezerwacje online:

  1. Dokonanie rezerwacji online możliwe jest poprzez stronę janulkowedomki.pl
    W celu potwierdzenia rezerwacji, Rezerwujący zobowiązany jest dokonać wpłaty w wysokości 50 % wartości całej rezerwacji (przy wyborze oferty standardowej) lub 100 % wartości całej rezerwacji (przy wyborze oferty bezzwrotnej lub częściowo zwrotnej) w ciągu jednej godziny od dokonania rezerwacji.
  2. Dokonanie płatności odbywa się poprzez system płatności Przelewy24.pl.
  3. Do rezerwacji online stosuje się takie same zasady rezygnacji oraz reklamacji jak w stosunku do rezerwacji dokonywanych w innych formach.