Zakopane Domki do wynajęcia – Janulkowe Domki

Skontaktuj się z nami

Dane kontaktowe

Adres

ul. Broniewskiego 16a,
34-500 Zakopane

Często zadawane pytania

  1. 1
    Jak dokonać rezerwacji domku góralskiego?

    Aby dokonać rezerwacji domku góralskiego,należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Możesz również zrobić to za pomocą panelu rezerwacji online.
    Wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 30% całości pobytu w ciągu 3 dni roboczych, aby rezerwacja była ważna.

  2. 2
    Czy można anulować rezerwację i czy zwracany jest zadatek?

    W przypadku rezygnacji z rezerwacji, kwota wpłaconego zadatku nie podlega zwrotowi.

  3. 3
    O której można się zameldować w domku?

    Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu.

  4. 4
    Do której trzeba opuścić domek w dniu wyjazdu?

    Doba kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

  5. 5
    Czy można przekazać domek innym osobom?

    Nie, gość domku nie może przekazać go innym osobom.

  6. 6
    Czy osoby niezameldowane mogą przebywać w domku?

    Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie do godziny 22.00. Przebywanie osoby niezameldowanej w obiekcie po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gości (najmujących domek) na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej według cen obowiązujących w cenniku za dobę w okresie rezerwacji.

  7. 7
    Czy wymagane są formalności meldunkowe?

    Tak, Goście domku zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych oraz uregulowania należności za cały pobyt w dniu przyjazdu.

  8. 8
    Czy możliwy jest wcześniejszy wyjazd i czy przysługuje zwrot pieniędzy?

    W przypadku wcześniejszego wyjazdu nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.

  9. 9
    Czy obowiązuje cisza nocna?

    Tak, cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00.

  10. 10
    Czy parking jest płatny?

    Nie, parking jest bezpłatny i niestrzeżony.

  11. 11
    Co zrobić w przypadku stwierdzenia szkody?

    Goście są zobowiązani zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  12. 12
    Czy istnieje możliwość zamówienia sprzątania domku?

    Tak, sprzątanie domku odbywa się po zakończeniu pobytu lub na specjalne życzenie Gościa, wówczas za dodatkową opłatą podaną przez właścicieli.

  13. 13
    Czy można przyjechać z psem lub innym zwierzęciem?

    Jest to kwestia ustalana indywidualnie i zależy od wielkości psa oraz jego charakteru. W celu ustalenia możliwości prosimy o kontakt telefoniczny.